luni, 30 aprilie 2012

Amintiri Franta 4

Revenind la povestile cu Franta Aveam 25 de ani si 45 de kg ,ce mai viata, acum numarul de la kg s a cam inversat ,a sicrescut ,ma rog … Si eram noi in Franta,Degi muncea ca nu si a putut lua vacanta pentru noi,asa ca eu si Vali trebuia sa ne descurcam,dupa prima zi petrecuta de vali pe strazi si dupa ce am mancat noi sandwich de paine cu paine,ne am hotarat sa tatonam terenul ,adica,sa invatam unde locuim in caz ca ne pierdem sis a spunem ca nu intelegem ce zice lumea..Zis si facut..asa ca a doua zi ne am petrecut o in fata blocului ,privind lumea care urca si cobora din tramvai ,ne am si aventurat sa mergem pe linia tramvaiului sa vedem unde ajungem.Ma rog ne am plictisit ,hai sa mergem sus,sus ce sa facem,internet nu,televizor da ,dar numai in franceza,radio la fel.Deci ce sa facem? Hai sa bem si sa fumam si sa vorbim ,si uite asa am pus tara la cale pana a venit Degi,care era evident obosita dupa serviviu si noi ca doi cateii o asteptam sa plecam afara ,si ea ne spune maine iesim,azi stam in casa…ASa ne am petrecut noi vacant in Lion,7 sau 8 zile in casa,2 zile in Paris si vreo 2 zile am mers prin lion cu degi si inca vreo 2 am haladuit singure de nebune prin magazine.Imi aduc aminte ca eram in perioada roz,mi am cumparat haine toate,dar toate Roz!! Intro zi Degi ne a facut o surpriza , Azi mergem la restaurant ,la un restaurant de bikeri,ca fostul ei iubit era acolo si trebuia sa se intalneasca cu ea si poate sa ne plimbe cu motocicleta.. Sa iti explic,Franta 25 de ani ,motocicleta,suna asa de interesant..Nu nu a fost,inca o alegere proasta pentru mine.Vali era in extaz,eu la 180 la ora in curba nu chiar asa de mult…Nu..Am vb cu dumnezeu atunci,I am spus ca daca ma lasa sa ma dau jos de pe motocicleta intreaga nu ma mai urc in viata mea,m a lasat si eu m am tinut de cuvant…Poate m am mai urcat pe motor dar doar de poza Asa si s a terminat aventura cu motocicleta,aventura care m a lasat cu 3 degete anchilozate ,asa de strans il tineam pe nenea ala care conducea motocicleta.Hai sa mancam,cu toate ca numai de mancare nu mai aveam chef,imi pierise cheful undeva la a treia strada in derapajul motocicletei..Nu imi mai era foame si nici sete ca déjà ma pisasem pe mine,ma preocupa idea ca nene zicea ca ne lasa el acasa,iar eu as fii preferat sa imi mentin picioarele mele slabe la fel de slabe si la locul lor,in bazin,legate de coloana,asa ca am decis,fara sa intreb e fete ca eu ma duc pe jos,perpedes,no bike… Deci restaurantul cum spuneam era plin de bikeri,era a unuia dintre ei,oameni civilizati de altfel nu ca aia din filme,cu glume de bun gust,chiar daca nu le intelegeam ,Degi ne traducea asa ca nu prea ne stresam ca ar vrea sa ne omoare…Asa am crezut initial.. A venit ospatarul si ne a intrebat ce dorim,eu sunt mai sclifosita asa ca nu prea manac orice si am zis sa manac paste (fainoase) ca nah ce ar putea fi in neregula cu pastele? Multe…. A venit mancarea,arata demential,eram toate impresionate.Franta,restaurant de bikeri,Honda bike,paste in Lion pe langa nu stiu ce rau Impresionant!…Mancam noi cu placere pana la un moment,cand placerea s a transformat in... Vine bucatarul sa ne salute..Si ne a salutat ,am dat mana ,apoi nu am mai mancat.Va intrebati de ce?Pai avea sub ungii negreala de la motocicleta,stiti negreala aia de nu se ia,negreala aia dupa ce ai umblat in motor si ti a intrat sub ungii si nu mai iese,decat in….. pastele noastre.. M am uitat la vali ea la mine si am spus politicos ca nu mai mancam,28 de euro am lasat in farfurie..Vali a lasat pe tot drumul spre casa ramasite de mancare iar eu am lasat in wc din lion tot ce mancasem cat statusem acolo.Am lasat si o urma la frunte pentru ca am adormit in wc ,nu puteam sa ma ridic ,noroc ca degi avea 2 baii altfel.. Concluzia nu manca de oriunde chiar daca e franta si e scump.. Vali iti mai aduci aminte??:)

Niciun comentariu: