luni, 30 aprilie 2012

Inspiratia

Mi am schimbat serviciul din nou.Dupa 3 ani de lucrat intro clinica m am mutat intrun alt loc la fel de plictisitor ca si clinica respectiva..Am nevoie de stimulare altfel mor..Scriam sau asa cred eu ca faceam acum cativa ani ,acum nu mai scriu,nu stiu care e motivul ,poate ca viata mea nu mai e la fel de palpitanta ca inainte sau pentru ca nu mai am chef de scris.Uneori inspiratia vine si pleaca,la mine vine ori pe WC ori inainte sa adorm.Aia pe WC e ok ,ca mai am timp sa imi iau laptopul sa scriu un cuvant doua si sa las ,zicandu mi ca ,”momentan treaba asta e mai importanta o sa ajung si la scris mai incolo” ..Mai naspa e inspiratia aia de la culcare,iti explic acum stai asa. Stiti imi place sa googlesc tot felul de simptome si sa citesc tot felul de balarii pe internet..Asa ca uneri in cautarile mele de plictiseala,gasesc raspunsuri care ma sperie dar tot ma intreb “Bai oi fii nebuna?”Unele personae afirma ,altele infirma,.. Uneori am certitudinea de nebunie ,mai ales cand am “inspiratia aia de culcare”- vine in toiul noptii stii atunci cand esti cu capul pe perna ,cu ochii inchisi ,pregatit sa intri in lumea lui Mos nene vine ea“inspiratia aia de culcare”- E un fel de voce,nu stiu a cui ca a mea nu e.Atunci ma gandesc ca pe bune sunt taca.. Dar imi place sa cred ca nu ma judec corec ,ca sunt pre area cu mine ,crezandu ma taca..dar pe bune in toiul noptii mi se spune “scrie asta acum,altfel ai sa uit” si eu” lasa ca vreau sa dorm acum, scriu maine”,si maine canci, ca nu imi mai aduc aminte ce vroiam sa scriu..Baba screlozata ce sa ii faci. Uneori beau un pahar ,doua de Jack cu cola si tot felul de ideei imi vin in cap,nu stiu daca e inspiratie sau paranoie sau bipolar disorder, dar ceva e.Oo fi de la cola,o fi de la Jack ,o fi de la nastere,de la nasterea mea ,nu am copii ,inca..Macar ei sper sa fie sanatosi si cu mintea intrun loc,ca a mea e de multe ori in mai multe tabere. Spune lumea ca ar trebui sa gandesti in afara cutiei “Outside the box” ,dar daca ai mai multe cutii ce faci?Eu sincer am mai multe cutii si uneori nu stiu cum sa le aranjez si de aia scriu..Scrisul ma face sa cred ca aranjez cutii,hooo sunt imaginare … Asa, si cum va spuneam,acum cateva nopti eu si sotul sarbatoream ceva important si am iesit la restaurant era o oferta,ceva cu Jack si cola si am luat si am baut ,doua pahare ,dupa vreo 3 ore am ajuns in pat ,sotul meu a adormit in 3 secunde eu dupa 4 ore..Mi era somn,dar creierul meu era la ora de inspiratie,eu la ora de stress,eu si creierul meu suntem doua personae diferite,eu zic somn el zice nu; Vreau sa scriu ,vreau sa calculez.Bineeee. Da o sa intrebati daca am incercat un doctor,am incercat,mai multi ,aceasi solutie,ai insomnia,respira adanc si gandeste te la ceva vesel. Nuuuu,nu vreau sa ma gandesc la nimic,Dr nu intelegeti ca daca ma gandesc la ceva vesel sau nu, creierul meu o ia pe aratura si isi face planul singur si uite asa ma trezesc in ipostaze de care imi pare rau acum ,dar am fost acolo datorita creierului si inspiratiei nu datorita vointei..Ipostaze pe care am sa vi le relatez candva. Suna nebunesc,mda asta sunt eu, nebuna,cine ma stie ,ma stie!

Niciun comentariu: