luni, 30 aprilie 2012

Sara ne a schimbat viata

Am salvat un caine daca poti fa o si tu Mda sunt pro adoptiei,adoptiei de orice fel,fie umana sau canina ,restul animalelor nu prea ma intereseaza asa de tare. Si pentru ca sunt adepta a adoptiei am adoptat,nu un copil asa cum s ar intelege ci un caine.Cel mai bun prieten al omului,pana te musca. Traieasc intro tara in case animalele de casa,special cainii sunt considerate pacat,nu am sa inteleg cum un animal asa de frumos si dragut pote fi considerat pacat,dar asta e istoria si problema lor ,nu e a mea.. Si pentru ca am crescut de la 9 ani cu un animal pufos,am vrut unul si aici.Sunt o fire luptatoare de fel unii ar spune ca sunt un pic cam acra sau scandalagioaica;nu imi place sa imi zica lumea ce sa fac,asa ca fiecare are legea lui pe strada sau in locuri publice,dar la noi (eu si sotul) in casa legea e a noastra..Asa ca am adoptat o creatura,acum 10 luni era aratare-creatura,sotul meu a zis ca asta nu e caine e o aratare.. Aratarea aia am luato de la hingheri de aici,mi au spus ca daca nu o luam noi ei o tin o saptamana si o ucid,pai cum sa omoare o creatura asa de ,acum frumoasa,atunci urata… Plina de cacat,purici si capusi am luat o de acolo si am plaiti si 150 de euro sa ii fac pasaport si chip si injectii si cam atat ca puricii si capusele le am luat cu mine acasa.Cateva zile dupa una dintre capusi se uita de pe tavan la noi..Am omorat o ,imi pare rau ,dar le am omorat pe toate,cu ce credeti?Cu votca,aici nu prea e spirt asa ca dai cu votca si anihileaza capusa..Sara era plina de gauri peste tot,am ras o cu masina de ras a sotului,acum e masina ei de ras,dupa ce am tuns o,arata ca o aratare…Nu ati vazut asa ceva sincer.Slaba moarta,ii numarai coastele,as vrea sa spun acelasi lucru acum ,cand ii numar burtile.. Pe Sara am luat o miercuri acasa,a dormit in baie ii era asa de frica de noi,sotul meu o numea pe ea:"urata dracului" si pe mine "nebuna" ca am dat banii pe aratarea aia din baie.. Joi seara aratarea dormea pe canapea,doua saptamani mai tarziu aratarea dormea tot pe canapéa insa cu labutele in sus.. Zece luni mai tarziu printesa doarme in pat,da in pat cu mami si tati ,intre mami si tati mai exact.Nu poti sa o deranjezi ca se supara. Aratarea aia slaba acum este un caine de toata frumusetea.A invatat sa latre,ca nu stia,8 luni de zile nu a zis nici pas,de 2 luni latra la orice miscare de pe hol.Am fost impresionati de latratul aratarii ca nah credeam ca e muta,si cand a latrat am fost socati.e un latrat puternic pentru o aratare asa de mica. Aratarea are cea mai scumpa mancare,e spalata de 2 ori pe zi,miroase uneori mai bine ca mine.Stie cum o cheama,insa vine cand vrea muschiul ei,nu e o hoata ,e doar cersetoare ,poti sa lasi orice pe masa nu fura,ii place Berea,dar nu ii place acidul din bere asa ca linge numai sticla. Te pupa cand ii spui Pupa Mami/Babu. Aratarea asta are acum 15 kg si e cea mai frumoasa realizare a mea si a sotului mei din ultimul an. Daca aveti sansa sa infiati un caine,va rog sa o faceti,o sa va schimbe viata total,dragostea din ochii catelusei noastre nu se compara cu nimic in momentul asta.Cu toti avem zile stresante la munca,cand vin acasa uit de tot cand ii vad capul ala blond si cum da din coada incercand sa sara sa ma pupe pe fatza… Stiu ca nu e un copil dar e ca un copil.Sara e copilul nostru.Adoptati daca puteti ,veti face un suflet fericit.Sau poate doua suflete,al vostru si al celui adoptat…

Niciun comentariu: