luni, 30 aprilie 2012

Stii de cand citesc siteul "vis urat" ,trebuie sa recunosc ca si-a ales un nume foarte impresionant,chiar ma gandeam ce nume sa pun blogului meu.Nu nu il pup in cur pentru ca nu sunt genul,ma rog, de fiecare data cand ii citesc serialele ma regasesc in stilul lui de a povesti,nu si in povestile respective asa ca m am decis sa imi reiau vechea mea indeletnicire de acum 4 ani si rescriu,de data asta in limba romana. Imi aduc aminte de o faza undeva in Franta,chiar in Paris pe chanselise sau cum naiba se scrie strada aia.Eram eu valentina ,Degi,e Degi vine de la degetica si degetica vine de la …sincer nu vreti sa stiti. Ma rog si cum va spuneam eram pe acea mirifica strada,toti francezii si tiganii romani acolo si noi 3,am uitat sa va spun ca Degi locuia acolo de cativa ani cred ca de prin 98,mama ce au trecut anii…Si eram noi pe strada cu pricina si ni se face foame si cum suntem romance ,cel putin eu si Vali eram, hai sa mancam la Mc donalds, ca nah in Romanaia era dar era scump sau nu stiu dar nu prea mancam si vorba aia mergi tu in franta si nu mananci Mcdonalds, adica esti naspa daca nu intrii pe strada aia cu nume frumos,ca nah cum suna la o samanta in fata blocului,din pacate stau la casa, baaa sa vedeti ca am fost in franta ,in paris baa si am mancat la mcdonald..Dar nu cu asta vroiam sa ma laud. Vroiam sa spun ca ne asezam cu ochii ca niste cepe ca nu dormisem bine si nu mancasem de o zi,aaa povestea asta cu franta e luuunga si dureroasa,am sa va zic numai asta acum. Deci intram in Mc Donald si luam meniu,nu imi aduc aminte,dar meniu cu cheese si burger si cartofi si cola..si degi imi spune,imi aduc aminte ca ieri,cu toate ca au trecut aproape 10 ani,” Ia si tu tava aia!!” Si eu am luat o si am plecat sa gasesc masa,ca ele inca mai asteptau comanda lor,asa am crezut eu,suflet innocent si tanar de roman.. In 10 minute vin si ele la masa si vad ca vin cu 3 tavi,la care eu ,mama ce de mancare va dau astia aici,Degi ma intreaba ,de unde ai mancarea aia?Eu ,de pe tava pe care mi ai spus sa o iau, eu am luat o ,ea…Aia nu e tava noastra!!Asta e a noastra Si uite ce m am panicat eu,si ma gandeam :sa imi bag un deget pe gat sa ii dau tava inapoi ,sa ii dau tava noua inapoi sa nu ma acuze astia ca I am furat…Dar Degi m a calmat,,,mananca repede si hai sa fugim de aici..Si uite asa am furat noi ,adica eu,fara sa stiu o tava de la mc din franta,din paris!!! Multe amintiri am de acolo imi aduc aminte acu ma bufneste rasul,atunci plangeam ,dar acu rad

Niciun comentariu: